Využijte sílu příběhů pro vedení lidí a dosahování obchodních cílů
Učíme lidi v organizacích komunikovat přesvědčivě a srozumitelně díky příběhům.
Proč storytelling?
Náš mozek je přirozeně nastaven na to, aby chápal svět pomocí příběhů. Se vzrůstající komplexitou světa mají výhodu ti, kteří dokáží svět zpřehlednit pro druhé pomocí příběhů.
V čem spočívá síla příběhů?
Když nám někdo řekne argument, máme tendenci říct protiargument. Oproti tomu příběhy probouzejí emoce a získávají srdce druhých na vaši stranu.
Kdo může těžit ze storytellingu?
Leadeři
Co si lidé vyprávějí mezi sebou, když je neslyší vedení? Příběhy jsou nositeli firemní kultury. Správnou komunikací lze omezit šuškandu, nadchnout pro vizi a motivovat vlastním příběhem.
Obchodníci
O koupi rozhoduje důvěra a vztah se zákazníkem. Autentické příběhy produktů a jiných zákazníků vzbuzují důvěru. Vlastní příběh obchodníka může vzbudit sympatie.
Specialisté
Věci jasné pro odborníka mohou být těžko pochopitelné pro laika. Storytelling učí používat srozumitelné a názorné příklady.
Marketing
Váš brand = příběhy, které se vyprávějí o vaší společnosti. Marketing 21. století využívá příběhy zákazníků a autentické příběhy lidí v organizaci.
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.