Storytelling
v organizacích

Využijte sílu příběhů pro vedení lidí a dosahování obchodních cílů

Učíme lidi v organizacích komunikovat přesvědčivě a srozumitelně díky příběhům.

Proč storytelling?

Náš mozek je přirozeně nastaven na to, aby chápal svět pomocí příběhů. Se vzrůstající komplexitou světa mají výhodu ti, kteří dokáží svět zpřehlednit pro druhé pomocí příběhů.

V čem spočívá síla příběhů?

Když nám někdo řekne argument, máme tendenci říct protiargument. Oproti tomu příběhy probouzejí emoce a získávají srdce druhých na vaši stranu. 

Kdo může těžit ze storytellingu?

Leadeři

Co si lidé vyprávějí mezi sebou, když je neslyší vedení? Příběhy jsou nositeli firemní kultury. Správnou komunikací lze omezit šuškandu, nadchnout pro vizi a motivovat vlastním příběhem.

Obchodníci

O koupi rozhoduje důvěra a vztah se zákazníkem. Autentické příběhy produktů a jiných zákazníků vzbuzují důvěru. Vlastní příběh obchodníka může vzbudit sympatie.

Specialisté

Věci jasné pro odborníka mohou být těžko pochopitelné pro laika. Storytelling učí používat srozumitelné a názorné příklady.

Marketing

Váš brand = příběhy, které se vyprávějí o vaší společnosti. Marketing 21. století využívá příběhy zákazníků a autentické příběhy lidí v organizaci.

Mám zájem o více informací

Storytelling v organizacích - chci vědět více

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.

Naučíme vaše manažery, obchodníky a specialisty využívat sílu storytellingu při prezentacích, vedení týmů a v obchodě.

Mohlo by vás zajímat

Online kurz storytellingu s naším lektorem Pavlem Wieserem.

Více o kurzu.

Úvodní video kurzu