Akademie komunikace
Dlouhodobý rozvojový program pro zlepšení komunikace v organizaci.
Učíme dávat a přijímat zpětnou vazbu, asertivní jednání, vyjednávání a komunikaci rozumem i srdcem.
Proč Akademie komunikace?
Převaha online komunikace je často vykoupena nejistotou v rozhovorech face-to-face.
Vzrůstající komplexita práce a specializace pracovních pozic klade nové nároky na jednoduchou a srozumitelnou komunikaci.
Lidé v organizacích se obávají dávat a přijímat zpětnou vazbu, což znemožní organizaci učit se přirozeně z chování trhu.
Špatně uchopená snaha o „blaho“ zaměstnanců vede ke snížení sebevědomí manažerů, kteří se obávají komunikovat nepopulární informace.
Trvalé změny v komunikaci a firemní kultuře vyžadují dlouhodobou a navazující práci.
Jak to funguje?
Nejprve se vás zeptáme, „kde vás tlačí bota“. Každá organizace je unikátní. Rádi šijeme na míru.
Zmapujeme výchozí stav a určíme rozvojové cíle. Zde platí „dvakrát měř a jednou řež“. Citlivě naplánujeme časovou osu projektu. Jako nástroje kombinujeme například týmové koučování, školení, zaměstnanecký průzkum nebo 360°zpětnou vazbu.
Pustíme se do realizace. Víme, že „trénink dělá mistra“. Rozvojové aktivity na sebe navazují v čase a účastníci znají své rozvojové plány. V průběhu programu kriticky hodnotíme výsledky.
Na závěr vyhodnotíme celý program.
Zbavíme vaše lidi nejistoty a obav z otevřené komunikace a vybudujeme zdravou firemní kulturu.
Mám zájem o více informací
Thank You ...
Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami zpracování osobních údajů.
Pro koho je Akademie komunikace?
Jednotlivci
Kteří jednotlivci by z rozvoje nejvíce profitovali? Kdo se může stát ambasadorem pozitivních změn?
Týmy
Množí se konflikty v některých týmech? Které týmy jsou více exponované?
management
Management společnosti svým chováním vytváří vzor toho, co je v komunikaci přijatelné.